| | Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier | |
|
|
| Auteur | Message |
|---|
Kanye Elu 'Membre le plus informatif' MCG Awards 2011 - Admin

| Sujet: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 10:13 | |
| Concert donné le 30 janvier 2010 à Boston, Massachusetts au Wang Theatre. Setlist:01. Butterfly Intro/Daydream Interlude 02. Shake It Off 03. Touch My Body 04. Fly Like a Bird 05. Make It Happen 06. Angels Cry 07. Always Be My Baby 08. It's Like That 09. The Impossible 10. Love Hangover/Heartbreaker 11. Honey 12. It's A Wrap 13. My All 14: Emotions 15. Up Out My Face 16. Obsessed 17. We Belong Together 18. Hero | Citation: | Tidbits: • 07:43pm - Prince songs are being played tonight. No opening act yet. • 07:45pm - Opening act RydaznRtist hits the stage. • 08:02pm - RydaznRtist finished with their set. Now playing Michael Jackson songs while waiting for Mariah to hit the stage. • Spotted in the audience: Mariah's mom Patricia and nephew Shawn, Chicago B96's Erik Bradley. • 08:48pm - Show starts. • 08:52pm - Crowd is on their feet already for "Shake It Off." • 08:54pm - "Touch My Body" now. • 08:58pm - Mariah sips water in champagne glass. She says, "This is water in a champagne glass. If you're nervous about that calm down. I'm waiting for them to spike it." Requests air, she says the air feels good when singing. Also says on first tour ever Boston was her best stop and thanks the Boston fans. • 09:03pm - "Make It Happen" now. • 09:10pm - "Angels Cry" now. Dedicates song to people in Haiti. Mentions Remix album. Acknowledges a sign that says: "I've been a fan since 1902, can I have a hug?" Mariah hugs herself and says, "That's the best I can do, they won't let me come out there." • 09:16pm - Doing her own make up on the couch. "It's the beauty school way... they are gonna give me a splash of my Angel champagne." • 09:17pm - Performs "Always Be My Baby" and says, "What did you think I was gonna do, "Underneath The Stars? Next time." She says she is gonna mix it up and that she is doing a different song than she usually does at this point. • 09:22pm - "It's Like That" now. • 09:26pm - Mentions her mom and nephew are there. • 09:27pm - "The Impossible" now. The crowd is on their feet the whole time even between songs. • 09:32pm - Trey Lorenz with "Rock With You." • 09:38pm - "Ain't No Mountain High Enough" intro plays before she sings "Love Hangover/Heartbreaker." Says it's a tribute to Diana Ross. • 09:48pm - Another splash of water. Mentions Mary J. Blige on Remix of "It's A Wrap." Not sitting in the chair with the table prop as she usually does. She performs the song standing the whole time. • 09:54pm - Chair comes out. Sits in chair. Puts on robe. "My All" now. • 10:01pm - Same outfits so far. Trey now introduces the band. • 10:02pm - Mariah back on stage to perform "Emotions." • 10:07pm - "Up Out My Face" now. • 10:16pm - Thanks everyone for being a great audience. Says she made a mess of the champagne table. "We Belong Together." Song of the Decade speech. • 10:20pm - Now performs "Hero." Audience loves this song. Everyone is singing. • 10:25pm - Show ends. |
_________________ « That's 'cause my fans are the best Their creativity and everything else is unparalleled Nobody can touch them : ) »
Dernière édition par Kanye le Dim 31 Jan 2010 - 23:20, édité 2 fois |
|
 | |

| Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 10:31 | |
| Quelqu'un peut m'éclairer sur ce truc ? Ça m'intéresse grandement  | Citation: | | • 09:17pm - Performs "Always Be My Baby" and says, "What did you think I was gonna do, "Underneath The Stars? Next time." She says she is gonna mix it up and that she is doing a different song than she usually does at this point. |
En tout cas elle a vraiment l'air de s'être amusé ce soir là, elle a twitté ses fans :
| Citation: | | On my way to Boston..I had so much fun in D.C. Thank you everyone for being there! |
La mère de Mariah, Patricia, et son neveu, Shawn, étaient présents dans la salle._________________ « That's 'cause my fans are the best Their creativity and everything else is unparalleled Nobody can touch them : ) » |
|
 | |
StoneGroove Meilleur modo 2011

Nombre de messages: 12689 Age: 29 Localisation: Région parisienne Emploi/loisirs: chef de projet Date d'inscription: 22/11/2009
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 19:50 | |
| Elle dit que prochainement elle chantera "Underneath the stars" en live et qu'elle essaiera d'en faire une version remixée qui sera différente de ce qu'on avait l'habitude d'entendre jusqu'à présent. En tout cas, j'ai vraiment hâte d'entendre ça!  _________________  |
|
 | |

| Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 19:54 | |
| Ah alors j'avais bien compris  Merci, j'ai troooooooop hâte !  _________________ « That's 'cause my fans are the best Their creativity and everything else is unparalleled Nobody can touch them : ) » |
|
 | |
Djams Can't take that away from me

Nombre de messages: 5968 Age: 16 Emploi/loisirs: Lycéen Date d'inscription: 29/03/2009
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 19:57 | |
| |
|
 | |

| Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 22:13 | |
| _________________ « That's 'cause my fans are the best Their creativity and everything else is unparalleled Nobody can touch them : ) » |
|
 | |
CrazyLamb Elu 'membre le plus coquin' MCG Awards 2011 - Modérateur

Nombre de messages: 31432 Age: 22 Localisation: Nice Humeur: Drunk On Your Love Date d'inscription: 04/03/2008
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 22:17 | |
| Pourvu que ça se fasse pour Underneath The Stars  |
|
 | |
Smelly Jelly Elu 'Membre le plus fidèle' MCG Awards 2011

Nombre de messages: 26356 Age: 27 Localisation: Tours Emploi/loisirs: Musique, tennis, lecture Date d'inscription: 23/06/2008
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 22:29 | |
| | StoneGroove a écrit: | Elle dit que prochainement elle chantera "Underneath the stars" en live et qu'elle essaiera d'en faire une version remixée qui sera différente de ce qu'on avait l'habitude d'entendre jusqu'à présent. En tout cas, j'ai vraiment hâte d'entendre ça!  |
bonne nouvelle |
|
 | |
nikos1304 Elu 'Membre le plus Stan' MCG Awards 2011 - Modérateur

Nombre de messages: 12196 Age: 19 Emploi/loisirs: L2 Droit Humeur: Patient.... Date d'inscription: 20/02/2009
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 22:34 | |
| Dis donc c'est une bonne nouvelle ça :-)
Je veux qu'elle chante Languishing..... :-) _________________
|
|
 | |

| Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 22:59 | |
| Elle a vraiment retrouvé de l'assurance en chantant, sur Emotions j'ai l'impression parfois d'entendre le live du Tokyo Dome 98 tellement... Sur Angels Cry, c'est toujours en préenregistré, mais cette fois-ci la longue note est en entière, ça rend bien mieux ^^ (hâte de voir les "lives" plateau télé ^^). Pas fin orgasmique pour la reprise de The Impossible malheureusement... Le reste j'ai survolé ou pas écouté car ça m'intéressait pas trop (la fin de ABMB est bonne), l'intervention sur MIH aussi.
Enfin bref, y'a beaucoup de progrès quand je repense aux 4 dates à Vegas ^^ _________________ « That's 'cause my fans are the best Their creativity and everything else is unparalleled Nobody can touch them : ) » |
|
 | |
michka I've become a butterfly

Nombre de messages: 3252 Age: 26 Localisation: valenton Emploi/loisirs: Etudiante/musique-cinema Humeur: happy Date d'inscription: 02/01/2009
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Dim 31 Jan 2010 - 23:19 | |
| | Smelly Jelly a écrit: | | StoneGroove a écrit: | Elle dit que prochainement elle chantera "Underneath the stars" en live et qu'elle essaiera d'en faire une version remixée qui sera différente de ce qu'on avait l'habitude d'entendre jusqu'à présent. En tout cas, j'ai vraiment hâte d'entendre ça!  |
bonne nouvelle |
Yes |
|
 | |
cruise-control She'll always be my baby

| Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Lun 1 Fév 2010 - 11:23 | |
| UTS en live.... ce serait un reve!!
sinon le concert est pas trop mal vocalement, elle a du s'appliquer en sachant que sa famille etait dans la salle my all (quand c'est en live) est bien faite!! tout comme la fin de ABMB |
|
 | |
sabrinamc I've become a butterfly

Nombre de messages: 3531 Age: 26 Localisation: le havre Emploi/loisirs: vendeuse et chante mariah dés que je peux Humeur: très joyeuse Date d'inscription: 22/04/2009
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Lun 1 Fév 2010 - 12:31 | |
| Je suis ravie pour Underneath The Stars. |
|
 | |
Diva Can't take that away from me

Nombre de messages: 5914 Age: 23 Localisation: Bourgogne (21) Emploi/loisirs: Etudiante Humeur: Optimiste =) Date d'inscription: 15/07/2008
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Lun 1 Fév 2010 - 13:25 | |
| |
|
 | |
Clément I made it throught the rain

Nombre de messages: 13305 Age: 21 Humeur: Who Owns the Throne.. Me, Bitch! Date d'inscription: 16/09/2009
 | Sujet: Re: Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier Lun 1 Fév 2010 - 13:45 | |
| Elle rechante pas mal de ses anciennes chansons c'est vraiment cool! J'aimerais tellement qu'elle nous fasse un petit Love Takes Time, ce serait génial!
Merci pour le concert, je vais l'écouter de ce pas!
Edit: La note finale sur Angels Cry, wow kiffante à souhait! |
|
 | |
| | Concert à Boston (Massachusetts) - 30 Janvier | |
|