|
| Auteur | Message |
|---|
Tutur Elu 'Meilleur membre' MCG Awards 2011

Nombre de messages: 8619 Age: 23 Localisation: France Date d'inscription: 23/07/2009
 | Sujet: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 12:37 | |
| | Citation: | I shouldn't have walked away I would have stayed if you said We could have made everything OK But we just
Threw the blame back and forth We treated love like a sport The final blow hits so low I'm still on the ground
I could have prepared myself for this blow Shattered in pieces Curled on the floor Supernatural love conquers all Remember we used to touch the sky
And lightning don't strike the same place twice When you and I said goodbye I felt the angels cry
True love's a gift We let it drift/slip in the storm Every night I feel the angels cry... |
Dernière édition par Tutur le Mar 15 Sep 2009 - 14:13, édité 1 fois |
|
 | |
Lyne Award d'honneur 2011 - AUTOMATIC PRINCESS

Nombre de messages: 44676 Age: 24 Localisation: Var Date d'inscription: 28/07/2007
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 13:51 | |
| Pourquoi une partie de la chanson est en citation ? |
|
 | |
LoLo Modérateur

Nombre de messages: 19283 Age: 22 Localisation: Alger / Algérie Emploi/loisirs: Etudiant Humeur: Whoever said that money can't buy hapinesse obviously didn't know where to shop !!! Date d'inscription: 23/07/2008
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 14:48 | |
| c'est pas les paroles entière non??? je ne retrouve as le refrain !!!! _________________  |
|
 | |
Tutur Elu 'Meilleur membre' MCG Awards 2011

Nombre de messages: 8619 Age: 23 Localisation: France Date d'inscription: 23/07/2009
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 15:28 | |
| Non je ne penses pas! Je n'ai pas écouté la chanson! Ces paroles ont été rapporté d'après le Live... |
|
 | |
LoLo Modérateur

Nombre de messages: 19283 Age: 22 Localisation: Alger / Algérie Emploi/loisirs: Etudiant Humeur: Whoever said that money can't buy hapinesse obviously didn't know where to shop !!! Date d'inscription: 23/07/2008
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 15:30 | |
| oui elles sont justes mais pas complètes !!!! _________________  |
|
 | |
Dreamlover Elu 'Membre qui nous manque' MCG Awards 2011 - Modérateur

Nombre de messages: 13461 Age: 22 Localisation: Dans le Nord... Emploi/loisirs: Etudiant peu motivé Humeur: Happy & Smily :) Date d'inscription: 18/07/2008
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 15:45 | |
| Si je les lis, sa veut dire que je suis un traitre ou pas? ^^ |
|
 | |
SashoOo Can't take that away from me

Nombre de messages: 7976 Age: 17 Localisation: Essonne (91) Emploi/loisirs: Lycéenne Humeur: Happy :) Date d'inscription: 11/02/2009
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 16:50 | |
| | Dreamlover a écrit: | | Si je les lis, sa veut dire que je suis un traitre ou pas? ^^ |
Non car tu n'as pas écouté la chanson donc tu n'es pas un traire ne t'inquiète pas  |
|
 | |
Lyne Award d'honneur 2011 - AUTOMATIC PRINCESS

Nombre de messages: 44676 Age: 24 Localisation: Var Date d'inscription: 28/07/2007
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 20:48 | |
| De toutes façons, à l'avenir je préfère qu'on attende la sortie officielle pour publier les paroles et vos reviews des chansons |
|
 | |
CrazyLamb Elu 'membre le plus coquin' MCG Awards 2011 - Modérateur

Nombre de messages: 31432 Age: 22 Localisation: Nice Humeur: Drunk On Your Love Date d'inscription: 04/03/2008
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 15 Sep 2009 - 21:28 | |
| | Lyne a écrit: | | De toutes façons, à l'avenir je préfère qu'on attende la sortie officielle pour publier les paroles et vos reviews des chansons |
+1 |
|
 | |
AveMariah New Lamb

| Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 22 Sep 2009 - 12:00 | |
| Commentaire supprimé par Dreamlover. (Les reviews et avis sont interdits sur le forum jusqu'à ce que l'album soit en vente légalement. Merci.) |
|
 | |
Dreamlover Elu 'Membre qui nous manque' MCG Awards 2011 - Modérateur

Nombre de messages: 13461 Age: 22 Localisation: Dans le Nord... Emploi/loisirs: Etudiant peu motivé Humeur: Happy & Smily :) Date d'inscription: 18/07/2008
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Mar 22 Sep 2009 - 12:08 | |
| Les reviews sont INTERDITES jusqu'à la SORTIE OFFICIELLE DE L'ALBUM qui aura lieu le LUNDI 28 SEPTEMBRE! C'est tout de même fou ça! |
|
 | |
Mcribbon She's got me feeling emotions

Nombre de messages: 637 Age: 23 Localisation: Monaco Emploi/loisirs: Decoration Humeur: Happy Date d'inscription: 13/11/2011
 | Sujet: Re: [Paroles] Angels Cry Ven 30 Déc 2011 - 12:31 | |
| Moi c'est a chanson préférée de cet album:
I shouldn’t have walked away I would’ve stayed if you’d say We could’ve made everything okay
But we just threw the blame back and forth We treated love like a sport The final blow hit so low I’m still on the ground
I couldn’t have prepared myself for this fall Shattered in pieces, curled on the floor Super natural love conquers all Remember we used to touch the sky
And lighting don’t strike the same place twice When you and I said goodbye I felt the angels cry True love’s a gift but we let it drift in a storm Every night I feel the angels cry
C’mon babe, can’t our love be revived? Bring it back and we gon’ make it right I’m on the edge, just tryin’ to survive As the angels cry
Limitless omnipresent, kind of love couldn’t have guessed It would just stop and disappear in the whirlwind Here I am walkin’ on this narrow rope wobbling But won’t let go, waitin’ for a glimpse of the sun’s glow
I know I can stand just pull me back up Like there ain’t no hurricane it’s just us I’m willing to live and die for our love Baby, we can get back that shine
‘Cause lighting don’t strike the same place twice When you and I said goodbye I felt the angels cry True love’s a gift but we let it drift in a storm Every night I feel the angels cry
C’mon babe, can’t our love be revived Bring it back and we gon’ make it right I’m on the edge, just tryin’ to survive As the angels cry
Baby, I’m missin’ you, don’t allow love to lose We gotta ride it through, I’m reaching for you Baby, I’m missin’ you, don’t allow love to lose We gotta ride it through, I’m reaching for you
Lighting don’t strike the same place twice When you and I said goodbye I felt the angels cry True love’s a gift, we let it slip in a storm Every night I feel the angels cry, the angels cry
|
|
 | |
|